Кошик
4485 відгуків
Залишились питання?- телефонуйте +380959493739зв'язатися з нами

Слава Україні!!! Подобається- замовляй! І очікуй дзвінка! Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

KRONS інтернет-магазин
+380 (95) 949-37-39
+380 (68) 197-07-09
+380 (73) 949-37-39
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Зверніть увагу: У разі повернення, обміну зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця, службою доставки нова пошта. ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ/ЗАМІНИ ТОВАРУ: 1. Зверніться до менеджера. Для ідентифікації необхідно назвати номер замовлення або номер телефону, вказаний під час замовлення. Під час розмови повідомте причину повернення. 2. Надішліть товар. Повернення або заміна товару здійснюється службою доставки Нова за наведеними нижче даними. Реквізити для відправки при поверненні/ заміні товару: Отримувач: Фельдман Є. +38 098 89 23 577 Місто Рівне Відділення НП: 12 Повернення чи заміна товару належної якості здійснюється службою доставки Нова Пошта за рахунок покупця. Повернення товару у випадки браку або за гарантією здійснюється службою доставки Нова Пошта за рахунок покупця. Увага: при відправці НЕ вказуйте післяплату (оплата на відділенні нп, накладений платіж). В такому випадку наш кур'єр не може забрати посилку. 3. Відправлення заміни чи коштів Після отримання посилки, товар оглядається та проходить перевірку нашим технічним відділом, а лише за тим здійснюється відправка товару на заміну або повернення коштів на Вашу банківську картку. Увага: процедура перевірки товару, що повернувся, і переказ грошей за нього може зайняти до 7-ми робочих днів з моменту отримання товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner