Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка "Укрпошта"Відправка Укрпоштою проводитися лише за ПЕРЕДПЛАТОЮ! Відвантаження щодня по будніх. Орієнтовні строки доставки по Україні 3 – 6 робочих днів.
- Доставка "Самовивіз"Забрати замовлення можна р. в Рівному можна за попередньою домовленістю з менеджером.
- Доставка "Нова Пошта"Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.Відправлення здійснюється щодня по буднях. Гарантуємо відправку в день замовлення при подачі даних по доставці/оплаті до 13:00. Орієнтовні терміни доставки 2-3 робочі дні. Відправка ПІСЛЯПЛАТОЮ можлива за умови оплати на розрахунковий рахунок ФОП 100 грн страхового платежу, для габаритних товарів 200 грн. За наявності у покупця негативних відгуків знадобиться передплата в розмірі вартості доставки. Вартість доставки оплачується покупцем згідно з тарифами Нової Пошти. Безкоштовна доставка Новою Поштою при оформленні замовлення на суму від 10000 грн. по 100% передоплаті! Після прибуття товару в місто одержувача посилки зберігаються 6 днів на відділення Нової Пошти, після чого автоматично повертаються відправнику!
- Точки видачі Rozetka
Способи оплати
- Пром-оплата
- Передоплата на карту ПриватбанкуПри виборі цього способу, передоплата становить 100%.
- Післяплата "Нова Пошта"Відправлення накладеним платежем "Нова Пошта" можливо за умов передплати за доставку в розмірі 100грн.
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
- Оплата за реквізитамиВиставлення рахунку для оплати на організацію (без ПДВ)
Гарантія:
На всі товари в нашому магазині поширюється гарантія 1 місяць.
Протягом місяця, з дня отримання товару, Ви маєте право повернути товар через втрату працездатності. У такому разі товар повертається назад.
Після отримання товар перевіряється. Після підтвердження несправності надсилається його повноцінна заміна. Якщо такого товару немає - ми повертаємо кошти.
Витрати за доставку в гарантійного випадку оплачує покупець.
Протягом місяця, з дня отримання товару, Ви маєте право повернути товар через втрату працездатності. У такому разі товар повертається назад.
Після отримання товар перевіряється. Після підтвердження несправності надсилається його повноцінна заміна. Якщо такого товару немає - ми повертаємо кошти.
Витрати за доставку в гарантійного випадку оплачує покупець.